­מדיניות פרטיות
 
יקב קסטל מתייחס בכבוד לפרטיות המשתמשים באתר הפועל בכתובתwww.castel.co.il תנאי מדיניות הפרטיות שלהלן מסדירים, את האופן שבו היקב משתמש במידע שמוסרים לו המשתמשים באתר.
תנאי מדיניות הפרטיות המופיעים להלן (“מדיניות הפרטיות”), מהווים חלק בלתי נפרד מתקנון האתר.
המשתמש מתבקש לקרוא את תנאי מדיניות הפרטיות על כל סעיפיו, בקפידה בעת שימוש באתר, בשים לב לכך שתנאים אלו יכולים להשתנות מפעם לפעם.
משתמש אשר אינו מסכים לתנאי המדיניות, מתבקש להימנע מכל שימוש באתר.
שימוש באתר תהווה הצהרה מצד המשתמש כי קרא את תנאי המדיניות, הבין אותם והסכים להם.
אתר היקב מאובטח בטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם לאבטחת תוכן. הפרטים המוזנים למערכת נשמרים בה בסודיות, בעזרת שימוש בשיטות האבטחה ובמערכות ההצפנה המתקדמות ביותר הקיימות כיום. העברת המידע מהמחשב האישי של הרוכש אל מחשבי יקב קסטל מתבצעת בתקשורת מוצפנת, העוברת בפרוטוקול מקדד (SSL).

פרטי כרטיס האשראי שלכם לא נמצאים בשרתי החברה אלא אצל חברת הסליקה ואנו מקבלים רק קוד אישור לביצוע העסקה.
בעת ביצוע הזמנה ליינות המתפרסמים באתר, יידרש הרוכש להזין במערכת פרטים כגון: פרטיו האישיים, פרטי ההזמנה, פרטי כרטיס האשראי וכדומה (להלן: “המידע”). החברה והאתר ו/או מי ממפעיליו ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים לטעות הנעשית על ידי הרוכש בעת הקלדת הפרטים. כמו כן, הנ”ל לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר או המבצעת אותם באופן שגוי.
עם ביצוע הרכישה באתר נותן הרוכש את הסכמתו שפרטיו האישים (כגון: שם, מספר ת.ז., כתובת דוא”ל וכדומה), יישמרו במאגרי המידע של החברה, והכול בהתאם להוראות הדין.
פרטי הפעולה באתר, לרבות פרטי ההזמנה ופרטי הרוכש, יועברו באמצעות פרוטוקול אבטחה מוצפן (SSL) המקובל בסחר אלקטרוני. פרטים אלו לא יועברו על ידי החברה ומפעילי האתר לגורמים חיצוניים, למעט לחברת הסליקה וכרטיסי האשראי, וזאת על מנת להשלים את פעולות הרכישה שבוצעה על ידי הרוכש ובכפוף להוראות כל דין. כמו כן, החברה לא תעשה כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום של הרוכש אלא לביצוע תשלום בגין עסקה ופרטים אלו לא יועברו לאף גורם אחר זולת לצורך זה, למעט בכפוף להוראות כל דין.
כאמור לעיל, החברה לא תעביר את פרטיו האישיים של הרוכש לגורם חיצוני לחברה, למעט אם תידרש לכך על ידי רשות מוסמכת מרשויות המדינה, או מכוח צו שיפוטי, בהתאם להוראות כל דין.
על אף האמור לעיל, החברה תהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של רוכש לצד שלישי במקרים בהם: הרוכש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, הרוכש עשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה בלתי חוקי, התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הרוכש לצד שלישי, בכל מחלוקת או הליכים משפטיים, וכדומה.
עם ביצוע רכישה באתר מצהיר הרוכש כי הוא יודע שהקלדת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית וכי נגד מוסרי פרטים כוזבים עלולים להינקט צעדים משפטיים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שעלולים להיגרם לאתר ו/או לבעלי האתר ו/או למי מפעיליו ו/או למי ממנהליו ו/או למי מטעמם.
החברה תהא רשאית להשתמש בפרטיו האישיים של הרוכש, ללא זיהוי הרוכש הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים וזאת ללא צורך בקבלת הסכמתו.

הרוכש מצהיר כי הוא מודע לכך שמאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע השמור. אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי החברה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה לרוכש, במישרין או בעקיפין, כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה עקב כך כלפי החברה ו/או מי מטעמה.
החברה תהא רשאית לעשות שימוש ב- “עוגיות” (“cookies”) על מנת לספק לרוכש שירות מהיר ויעיל ולחסוך מהרוכש את הצורך להזין את פרטיו האישיים בכל כניסה לאתר.
פרטי כרטיס האשראי של הרוכש לא ישמרו במאגרי המידע של החברה.
בהירשמות לקבלת ניוזלטר, הרוכש נותן את הסכמתו לקבל דוא”ל ו/או הודעת SMS מהחברה ו/או מהאתר, לרבות בעניין הנחות, חידושים באתר, תוכן שיווקי וכדומה. הרוכש רשאי, בכל עת, להודיע לחברה על סירובו לקבל כל דוא”ל ו/או הודעת SMS מהחברה ו/או מהאתר.
מדיניות זו מנוסחת בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, והיא פונה לנשים וגברים כאחד.